miercuri, 24 octombrie 2012


                                                  Imi irosesc viata




                                                  Imi irosesc viata, cautand sa ma gasesc si ma mint ca acesta este scopul pentru care am venit aici.

                                                  Dar nu venim aici pentru a ne cauta pe noi insine; existenta ne-a plasat in destinul acestei spirale cosmice cu un alt scop. Avem altceva de facut si chiar daca  acest lucru atinge identitatea, el trece mai departe catre ceva ce sfera actuala a constiintei noastre nu ne permite sa vedem.

                                                 Iar cu siguranta, daca am zari acest lucru, am trece fulgerator printre cautarile launtrice sovaielnice si intristatoare, catre o forma superioara de lumina.

                                                 Si nu cred ca suntem nepregatiti, ci mai curand plecati pe un drum gresit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu