sâmbătă, 10 noiembrie 2012


                                               Tot ce am invatat in aproape o viata




                                                         Tot ce am invatat in aproape o viata a fost gresit, dar apoi, treptat, am inceput sa descopar si sa invat lucruri potrivite prezentei mele aici. Din pacate ele nu sunt pe masura  lumii alunecoase in care traiesc.

                                                         Ar fi o greseala sa incerc sa transform lumea dupa ideile mele, dar la  fel de condamnabil ar fi sa ma prefac ca nu observ abisul care desparte si imparte intamplarea destinului omenesc...

                                                        Si totusi prefer sa raman printre cei care invata, si invatatura e singura lor credinta, si nu printre cei care cred.

                                                        Iar in fiecare zi raman uimit cat de nestiutor eram cu o zi inainte si cat de zadarnic ar fi fost sa schimb atunci ceva. Si cat de neuimiti sunt in credinta lor cei care cred.

                                                        Si astfel, viata mea devine posibila in aceasta lume. Astazi, si eu si ea suntem in crestere si ambii tematori sa infaptuim libertatea care stim ca exista si la care visam.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu