joi, 21 februarie 2013



                                                Despre luptele noastre mari si mici...



                                               Eu nu pot sa resping credinta nici unui om, nici iubirea lui si nici ura lui. Si asa cum nu pot sa-i daruiesc ceea ce simt eu, el nu-mi poate darui ceea ce simte. Si cum nu pot sa-l invat cuvintele mele, nici el nu ma poate invata cuvintele lui...Si cum stam, asa, impreuna gandindu-ne ca toate aceste lucruri se petrec, stam impreuna nu in ele insele, ci in amagirea lor.

                                               Eu nu pot sa infrang un crestin, un musulman, un evreu, un budist...pentru ca  am un alt drum si-n porunca acestuia eu pun seminte si nu secer plante. Si cand simt taisul celuilalt ca se apropie de mine, nu pot fi nici crestin si sa-i intorc obrazul, dar nici sa-i smulg ochiul la schimb.

                                               E suficient loc pentru toate semintele, noi nu ne razboim pentru ca nu e loc indeajuns, ci pentru ca am devenit prea lacomi ca sa ne ajunga.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu