duminică, 30 iunie 2013

Nevoile pesimismului absolut



                                      Nevoile pesimismului absolut 




                                 Nu mai am nevoie de bani pentru ca ei s-au dovedit a fi cei mai lacomi consumatori ai timpului acestui destin. Si am vazut cum banii se cheama intre ei si se consuma unii pe altii, cum se devoreaza si cum se strang in haite pentru a devora.

                                Nu mai am nevoie de dragoste pentru ca stiu cum dragostea pe care o porti cuiva nu se intoarce, iar cel care te iubeste nu va primi locul iubirii in inima ta.

                                Nu mai am nevoie de speranta nu atat pentru ca stiu cat de greu e sa umpli golul din care ea se evapora treptat, ci pentru ca, obligatoriu, nu il poti umple decat cu o alta speranta.

                                Nu mai am nevoie de prieteni pentru ca fara bani, fara dragoste si fara speranta nu as putea sa le ofer decat minciuna prieteniei mele si sa primesc oglinda ipocriziei lor.

                                Nu mai am nevoie nici macar de sanatate pentru ca fara bani, fara dragoste, fara speranta si fara prieteni nu vad ce plus de belsug mi-ar putea aduce urmatoarea zi.

                                Nu am nevoie nici de ziua de azi, nici de ziua de maine, viata ma pastreaza aici atata timp cat ea are nevoie de mine.

                                De aceea si merg mai departe.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu