sâmbătă, 3 august 2013

Cunoasterea – la care nu am fost atenti





                                         Cunoasterea – la care nu am fost atenti




                                Singurele limite pe care le avem de depasit sunt cele pe care ni le pune propria noastra minte, dominata de iluzia invataturilor prin care a trecut.

                                Urmele acestor invataturi sunt dovada unei libertati pe care nu am dobandit-o, parasind o libertate de care nu aveam stiinta.

                                Urmele acestor invataturi ne aseaza in fata hotare. Traim prizonieri in ceea ce credem ca stim, lipsindu-ne de toata cunoasterea pe care am pierdut-o.  

                                Si din aceasta cunoastere, la care nu am fost, candva, atenti, se ridica limitele si disperarile noastre.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu